sobota, 29 listopada 2014

ROZDZIAŁ 1!!!

                  Rozdział 1!!!!
Rozdzział z dedykacją dla +Dree LS <3 Za to że jesteś <3 :")
-Alex proszę no!-jęknąłem gdy mała ,,niewinna" dziewczynka wybiegła z łazienki i bóg wie gdzie pobiegła
-Co jest-w drzwiach pojawił się mój mąż
-Nie wykąpię jej bo ucieka-jęknąłem i wtuliłem w jego szyję
-Co jest?-teraz to ja zadałem to pytanie
-Bo Liam z Zaynem nie wiedzą co się dzieje z Niallem,nie wraca do domu na noc,a jak wraca to ma siniki,nie chodzi do szkoły-szepnął mi do włosów-wiesz może porozmawiasz z Harrym masz z nim lepszy kontakt niż ja-powiedział patrząc mi w oczy
-Dobrze,to Ty wykąp Alex a ja pójdę porozmawiać z Harrym-powiedziałem musnąłem jego usta i poszedłem do Harrego
-Harry musimy porozmawiać-powiedziałem do niego stanowczo
-ymm okey-było widać,że się bał co chcę mu powiedzieć
-Co się dzieje z Niallem,tylko nie mów,że nic bo i tak Ci nie uwierzę-powiedziałem usiadłem koło niego na łóżku a on usiadł mi na kolana i się we mnie wtulił
-Harry powiedz co jest muszę wiedzieć naprawdę-powiedziałem mu do ucha
-Ale on wtedy będzie miał więcej kłopotów,i i wtedy on go zabije-co? Nie rozumiałem o co chodzi
-Synku spokojnie,kto kogo zabije nic się nie stanie tylko powiedz,wszystko od początku-szepnąłem mu do ucha
-No bo u nas jest nowy nauczyciel od historii i on nazywa się Tonny,i on Nialla zmusza do do no wiesz czego,i za każdym razem jak Niall się go nie posłucha to on wtedy go bije,różnymi rzeczami,i on już nie ma siły na to wszystko i zaczął brać narkotyki-szepnął cichutko
-Dobrze,Harry spokojnie,Niall jest z nim teraz-zapytałem a on pokiwał głową-dobrze chodź pojedziemy tam i go stamtąd zabierzemy okey?-zapytałem się go a on pokiwał głową
                                          ~Perspektywa Nicka~

-Księżniczko chodź wykąpiemy się a potem dam Ci kolację i pooglądasz bajkę u siebie w pokoju dobrze?-zapytałem się jej pokiwała główką i wystawiła do mnie rączki wziąłem ją na ręce i skierowałem się łazienki w jej pokoju wykąpałem ją,a to było łatwe,ponieważ ona była śpiąca ubrałem ją w piżamkę włosy jej rozczesałem
-Skarbie umyj ząbki a ja za chwilę wracam okey?-zapytałem się jej pokiwała głową i wzięła szczoteczkę skierowałem się do jej pokoju pozbierałem zabawki,poczułem,że małe rączki trzymają mnie za nogi
-Co jest księżniczko-zapytałem podnosząc ją z podłogi
-Tatusiu dasz mi skallpetki?-zapytała sennym głosem.położyłem ją do jej łóżka,wziąłem skarpetki z szuflady,ubrałem jej na nóżki następnie wziąłem kołdrę i ją przykryłem wyszedłem gasząc światło i zamykając drzwi
--------------------------
Rozdziały będą się pojawiać codziennie ale będą krótkie :D

5 komentarzy:

  1. Jej!
    Cudowny!
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to tylko moje zdanie, ale akcja z Niallem chyba za szybko się wyjaśniła. Mogłaś potrymać mnie i innych czytelników w niepewności dłużej. ;)
    Poza tym rozdział jest naprawdę dobry. *-*
    Dziękuję za dedykację kochanie. :* <3

    opowiadanie-dree.blogspot.com
    oneshots-dree.blogspot.com

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały
    Czekam na nexta
    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga. Na razie jest tylko prolog, ale nie długo będzie rozdział
    great-love-5sos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział Zajebisty (AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    Czekam na nexta
    Życzę weny
    Pozdrawiam <33333333333333333333333333333
    Coluś :***********************************************

    OdpowiedzUsuń