niedziela, 23 listopada 2014

Prolog i parę spraw organizacyjnych :)

Mała dziewczynka wybiegła z domu i pobiegła przez chodnik a następnie na ulicę,nie zauważyła samochodu ale samochód.Ostro zahamował a kierowca wyszedł z auta
-Nic Ci się nie stało kochanie-zapytał mężczyzna lecz dziewczynka nie zdążyła odpowiedzieć.Podeszła kobieta i boleśnie złapała Alex za ramię,dziewczynka krzyknęła
-Ty gówniaro,ile razy już uciekałaś co?-warknęłam i zaczęła ją ciągnąć za ramię
Wtedy w Louisie coś się wzbudziło
-Niech ją pani zostawi-krzyknął i wziął małą kruszynkę na ręce a ta natychmiast wtuliła się w jego ramion
-Nie będzie mi pan rozkazywał-krzyknęła i sobie poszła

^^^^^^^^^^^^
-Tak chcę rozmawiać z Panią Parker-powiedział i skierował się do drzwi kierowniczki domu dziecka
-Dzień Dobry,chciałbym ją adoptować-powiedział Pan Tomlinson
-Dzień Dobry-powiedziała kobieta o siwych włosach-chce pan adoptować Alex,tak nie ma problemu.Tu ma pan papiery
Mężczyzna szybko wszystko wypełnił a następnie skierował się do auta,Ułożył wygodnie już od teraz jego córeczkę.Wsiadł do auta i ruszył w stronę domu,gdzie czekał na niego a raczej na nich jego mąż i syn....\
---------------------
Wybaczcie,że tak długo.
Więc teraz kilka spraw,mam nadzieję,że ktoś to przeczyta
Więc postaram się pisać jak najczęściej co nie mówię,że wyjdzie gdyż ponieważ mam dosyć pod górkę w tym miesiącu.Muszę tyle rzeczy robić.A nie ma czasu.Nie będę się żalić.Więc druga sprawa jest taka,że proszę o komentarze(haahah zła ja xD) mam nadzieję,że się spodoba taki krótki.
Pierwsze 3/4 rozdziały będą takie,że jest mała Lexi a potem jako 16 latka.Taka magia,dlaczego tak jest? Oto odpowiedź,ponieważ ciężko pisać jako chłopak więc dlatego
Mam prośbę do +Dree LS załóż GG błagam!!! chcę Cię poznać(bez skojarzeń Kochanie xdd)
To chyba Tyle?
Dziękuję za komentarze pod bohaterami <3


Co tam,że nie mam dzieci :D
Rozdział za niedługo się pojawi <3

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Awww dziękuję Kochanie
      Na pewno będzie
      Trzymaj się cieplutko xxooxx <3

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać rozdziału
    Pozdro <3333333333333333
    Coluś :*****************************
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox :*************

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać Twoje opowiadania, więc to na pewno mi się spodoba. :*
    Kochana, masz talent i tyle mogę napisać :D
    Prolog krótki, ale wprowadza w temat. ;)

    Co do mojego gg, to mam i zacznę wreszcie wchodzić. XD 45576513 - to mój nr gg, więc pisz kiedy tylko chcesz, odpiszę :*

    Pozdrawiam skarbie i dużo weny Ci życzę. <3

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi
      a fb masz bo ja gg usunęłam bo za duzo mi pamięci :/

      Usuń
    2. Mam, ale może napisz mi na e-mail: lsdree1@gmail.com
      Wtedy Ci podam, to mnie znajdziesz ^^

      /Dree.

      Usuń