sobota, 10 stycznia 2015

Prolog II część xD

                                                PROLOG II CZĘŚCI
akcja toczy  się 10 lat później czyli:
-Alex ma 16 lat*krótko o niej,lubi imprezy ze swoim wujkiem(harrym),ma dużo przyjaciół nagrywa piosenki i teledyski) ogólnie jest niegrzeczna xD

*Nie jest sławna,ale dużo osób ją zna*
-Harry ma 25 lat
-Niall ma 26 lat
---------------
                                                   ~~Perspektywa Alex~
Wstałam około 12 rano,boże dopiero świta a ja już nie śpię jakiś cud.Poszłam do łazienki zrobiłam poranną toaletę i ubrałam się.Było lato,więc mogłam się ubrać w spodenki i ogólnie jak na lato,jak na Londyn to jest to cud.popatrzyłam na moje ubranko i stwierdzam,że jest piękne
-Cześć-uśmiechnęłam się do Harrego co odwzajemnił
-Idziemy dzisiaj-zapytał poruszał śmiesznie brwiami wybuchnęłam śmiechem i pokiwałam głową
-A rodzice gdzie?-zapytałam patrząc mu w oczy
-Pojechali do pracy,ja też jadę będę o 20-puścił mi oczko i wyszedł
Mój telefon dał o sobie znać popatrzyłam na telefon i zobaczyłam,że dzwoni Merry-moja przyjaciółka
-Co tam misia?-zapytałam otwierając lodówkę
-Idziemy nagrywać dzisiaj?-zapytała podniecona
-Tak,idziemy weź się uspokój bo jeszcze orgazmu mi tu dostaniesz-zaśmiałam się do telefonu
-Też Cię kocham zboczeńcu-powiedziała a po chwili się rozłączyła.Poszłam do pokoju wybrać jakieś odpowiednie cuchu,ale telefon mi przeszkodził
-Halo?-odebrała
-Cześć Lexi-odparł mój tato Louis
-Cześć tato-odparłam szybko
-Zjadłaś śniadanie?-zapytał a w jego głosie dało usłyszeć się groźbę?
-No ten wiesz tak jakby-odparłam szybko na co on westchnął
-Zjedz coś przed wyjściem,będziemy jutro rano,mamy urlop-powiedział
-Dobrze miłej pracy tato-powiedziałam
-Miłej zabawy córeczko-powiedział i zakończył połączenie
Czasami mi ich brakuje..poczułam jak do moich oczu cisnął się łzy o nie! spierdalajcie,on to robi dla mojego dobra-powtarzałam sobie w myślach,gdy już się ogarnęłam poszłam do mojej garderoby a tam zaczęłam swoje poszukiwania
Weszłam do łazienkiUbrałam się szybko i wyszłam z domu...

Oto,krotki prolog :D
Po prostu taki mi lepiej 
Za niedługo dam Wam linka do mojego nowego bloga :D

5 komentarzy:

  1. "Poczułam jak do moich oczu napływają łzy o nie! Spierdalajcie." Świetne
    Prolog boski

    OdpowiedzUsuń
  2. No i nadrabiam zaległości haha super czekam na nexta ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana
    Nominowałam Cię do L.A
    Więcej informacji tutaj
    http://my-story-wish-5-second-of-summer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana siostrzyczko <33
    Nominowałam Cię do L.A
    Więcej informacji tutaj
    http://kopciuszek-roztanczona-historia.blogspot.com/2015/05/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń